sunnuntai 23. syyskuuta 2012

arvonta 100 lukijan kunniaks!

hello lovers! ehdin ku ehdinki kuvailla tänään noi mun arvontapalkinnot teille ja päätin siis nyt vihdoin tulla väsäileen tän arvonnan 100 lukijan kunniaks. :-) nythän teitä ihania on jo vähän päälle sata, mutta mikäs sen hienompaa ja saadaan arvontanki pyöriin isommalle joukolle! mun pikkuisella blogirassukallani ei valitettavasti oo minkään maailman yhteistyökumppaneita (okei ehkä parempi vaan, mua ärsyttää ku niiiiiin monissa blogeissa on nykyää hirveesti mainoksia :-( ) joten en voi tarjota teille mitään hienoo Nelly-arvontaa tällä mun opiskelijabudjetillani. :-D toivottavasti palkinnot ois kuitenki ihan kivoja ja ees muutama teistä innostuis osallistuunki!

mähän oon moneen kertaan täällä kehunu Dermosilin tuotteita, ne vaan on ihan sika hyviä ja itellä käytössä on vähä kaikkee suihkusaippuoista meikkeihin. nykyään uskookseni Dermosilia voi tilata ihan suoraan sieltä nettisivuiltaki, mutta meiän äiti on jo pitkään ollu "jälleenmyyjänä" noissa tuotteissa, eli toisin sanoen se saa kuvaston ja listan kotiin, vie ne töihin kahvihuoneesee hengaan pariks päiväks ja tilaa ihmisten puolesta noi tuotteet. :-D parastahan tossa on se, että tota kautta me ollaan aina saatu kaikenmaailman bonuslahjoja sun muita Dermosililta, joten oon päässy testaileen monia eri tuotteita tuolta! tossa alkusyksystä äiti teki taas tuttuun tapaan tilausta Dermosilille päin ja mähän nokkelana tyttönä päätin pistää sormeni peliin ja tilata sieltä teille muutaman jutun arvottavaks! mun omasta mielestä netistä tilaaminen on aina jotenki vähä työlästä ja siks ainaki kaiken kosmetiikan ostan usein mieluiten kaupasta, vaikka netistä saattaiski joskus saada halvemmalla ja parempia, en siis tosiaan ois ite ikinä tutustunu Dermosiliin ilman äitiä, ja oisin menettäny paljon! nyt joku onnekas pääsee siis tutustuun mun avulla Dermosilin tuotteisiin, ja uskon että ihastuu. :-) kauheen vaikee oli valita noita tuotteita ku mun omia lemppareita on just meikit ja rasvat ja sellaset, mut ku en oikein uskaltanu lähtee mitää puutereita tai kasvovoiteita teille tilaileen ku ne on niin yksilöllisiä. niinpä päädyin tälläsiin yleismaailmallisiin tuotteisiin, jotka varmasti sopii kaikille. niin ja extranahan tuolla on myös yks ei-Dermosil tuote:

ki

vartalon sokerikuorinta vanilja
 
Dermosilin kuorinnat on ihan parhaita, ite en oo mikään hyperkuorija, mutta talviaikaan ku tulee välillä käytettyä itseruskettavaa, on joku kuorinta-aine ihan ehdoton ja Dermosil ajaa kyllä asiansa tosi hyvin. :-) muistaakseni en oo testannu just tota tuoksua, mutta ku avasin tota kantta niin tuolta purkista levis kyllä ihana vaniljan tuoksu, vaikka siinä on vielä kannen alla se muovi, eli jos tykkää vaniljan tuoksusta, tää kolahtaa varmasti!




ki7


suklaa suihkugeeli
 
toinen ihan paras juttu Dermosililta on suihkugeelit, niitä on miljoonia erilaisia! eri koostumuksia ja eri tuoksuja ja toinen toistaan ihanampia :-) mutta tää on kyllä ehkä yks ylitse muiden! muistan ku Vilma oli joskus tilannu tätä itelleen Dermosililta ja lainailin sitä aina vähän salaa koska tää on vaan niin ihanan tuoksusta ja jättää iholle ihanan tunteen. toi oikeesti tuoksuu suklaalle, mikäs sen parempaa!


ki8


Duo-luomiväri warm brown
 
yhen meikin mä keksin jonka uskalsin tähän arvontaan laittaa, nimittäin luomivärin! valitsin ton lämpimän ruskeen luomiväripaletin, koska ruskee on mun oma lemppari luomiväreissä ja lisäks se on ainaki mun mielestä sellanen väri jota on helppo käyttää meikissä, helppo yhdistellä ja se sopii vähän kaikille, joten aattelin et toi ois sellanen mistä suurin osa tykkäis. :-) mulla on itellä tota lähes samaa luomiväriä, vähän erimuotosessa paketissa ja vähän hileisempänä ja oon ihan rakastunu siihen! oon käyttäny sitä jo varmaan kaks vuotta (joo en käytä luomivärejä hirveen usein :-D) putkeen aina ku laitan juhlavamman meikin, enkä oo vieläkää kyllästyny. :-) noissa Dermosilin luomiväreissä on mun mielestä tosi kivasti pigmenttiä ja ne pysyyki aika hyvin!


ki5


Versace hajustettu vartaloboide

ihan hajuvettä en teille ostanu, vaikka mieluusti oisin sen tehny jos en elelis tällä opiskelijabudjetillani :-D mutta Versacen vartalovoiteen saatte, se on melkein yhtä hyvä ku hajuvesi ;) toi siis tuoksuu yheltä mun lempparihajuvedeltä Versacen Bright Crystalilta. mulla on itelläniki ollu tätä ja itseasiassa on tälläki hetkellä ja täytyy kyllä antaa Versacelle plussaa siitä, että toi oikeesti tuoksuu tolta hajuvedeltä, usein tälläset rasvat muistuttaa ehkä etäisesti sitä hajuvettä mutta tää on toista maata. :-) 
ki6
semmosia arpapalkintoja ois siis tällä kertaa luvassa! niin ja kuinkas tähän arvontaan sitte osallistutaan? mietin pitkään että mitä laittaisin tähän ns. kysymykseks, mutta päädyin siihen, että en laita sitä ihan perus "miks luette mun blogia", koska oletan että luette tätä koska tykkäätte tästä. :-D sen sijaan haluisin tietää, että kuinka moni tyyppi tätä oikeesti lueskelee ja miten säännöllisesti! lisäks ois kauheen kiva kuulla jos teillä on jotain rakentavia parannusehdotuksia (banneria ei tarvi mainita, se on ihan liian ilmiselvää että sen on mentävä vaihtoon ja PIAN ! :-D) koskien mun blogia. :-) eli tota tota, kuinkas mä nyt sitte oikeeoppisesti muotoilisin tän ohjeistuksen...
  1. kommentoi tän postauksen kommenttiboksiin pari juttua: luetko mun blogia ihan säännöllisesti/vakituisesti? ja oisko sulla mielessä jotain maailmaa mullistavia tai vaikka vähän pienempiäki parannusehdotuksia koskien tätä blogia? 
  2. muista liittää kommenttiin myös joku sähköposti josta tavotan sut mikäli voitat! :-)
  3. arvonta-aikaa vois olla vaikkapa niinki pitkään ku 2 viikkoo, että kaikki halukkaat varmasti ehtii osallistua!
 niin ja hei! mä ihan oikeesti arvon ton voittajan jollain arpakoneella, että ku tuolla kysytään että luetko mun blogia säännöllisesti, ni haluun vaan ihan oikeesti tietää että kuinka moni tätä suunnilleen lueskelee (pelkät noi Bloggeri ja Bloglovinit sun muut ku ei anna sitä oikeeta lukua kuiteskaa..) eli älkää huijatko mua ;-) jos ette oikeesti lue mun blogia vaan löysitte vaan sattumalta tän arvonnan ja halusitte osallistua, nii kertokaa se rehellisesti niin saan tässä mun empiirisiessä tutkimuksessa parhaimman tutkimustuloksen. :-D en siis valitse tähän voittajaa sen perusteella kuka kehuu mua eniten, vaan sen suorittaa ihan arpa, kunhan jossain vaiheessa selvitän miten ne arpakoneet toimii ;-)
 
kauhee miten pitkän selityksen sain yhestä arvonnasta! :-D nyt mun täytyis vielä suunnata kauppaan, oon istunu koko päivän lukemassa sitä perkeleen fysiologiaa ja anatomiaa ja nyt aion palkita itteni lettukesteillä. :-) palailen tässä taas kunhan ehdin, mutta nyt sanon teille heipat ja jään otteleen niitä miljoonia arvontakommentteja haha. :-D
 

47 kommenttia:

  1. Luen blogias säännöllisesti :) tykkään kun sulla on niin pitkät postaukset aina, voisit ehkä postaa vähän useemmin ja tehä vaik jotaim kivoja meikkitutorialei ku sul on aina nii hieno meikki :) ja maili olis ella.monnberg@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Käyn yleensä aina lueskelee kun Blogger ilmoittaa että uusi teksti on tullut :)

    Ihania palkintoja!

    sypa.blog@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. ehkä mäkin nyt osallistun, hihi! mut joo luen säännöllisesti ja ennen koulua tiesin sun blogin, mut en silloin käynyt tääl kauheen usein. sen verran kuitenkin, et mietin ekana koulupäivänä et "onko toi se veera?" :---D ja olis kiva jos tekisit siitä sun kämpästä postauksen! :---) nii ja sun videot on kivoja, niitä lisää!

    mut vitsit sä oot panostanu tohon palkintoon! ei missään isommissakaan blogeissa ikinä noin kivoja palkintoja oo :---)

    VastaaPoista
  4. Nyt on kyllä niin houkutteleva arvonta, että mun on pakko osallistua! Jos vaikka näin synttäripäivänä onni potkasis, vaikka arvonta suoritetaanki myöhemmin! ;-)
    Seuraan sun blogia säännöllisesti, mutta oon vasta hetki sitten tänne tieni löytäny. En usko että voisin kyllästyä, sun postaukset on vaikuttanu tosi hyviltä mitä oon kerinny jo selaamaan taakseppäin! :-) Mulla ei siis oo mitään postausehdotuksia, koska en oo vielä saanut selattua sun blogia kunnolla läpi, enkä tiedä mistä oot jo kerinny kirjottelemaan / mitä oot kuvannu. Seuraan sun blogia blogilistan kautta, koska se on niin kätevä!
    Ja vielä sähköposti: jettapeipi@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Luen vakituisesti bloggerin kautta. Ja oon joskus kehunutkin niitä sun asukuvia kun jaksat aina panostaa pukeutumiseen, ja sun kuvat on yleensäkin tosi kivoja, joten mahdollisimman paljon vaan kuvia (ja niitä asukuvia!) :) ja sähköposti on hanna-2@windowslive.com

    VastaaPoista
  6. Luen blogiasi säännöllisesti, vaikka en bloggerin tai blogilistan tms kautta :) Ei oo muita parannusehdotuksia kuin että ois kiva jos kerkeisit koulukiireiltäs postaileen vähän useammin :) Ai niin ja sähköpostiosoite aino.tiitinen(a)gmail.com!

    VastaaPoista
  7. Ihania palkintoja! Tykkään kokeilemistani Dermosilin tuotteista. Nuita palkintona olevia en ole kokeillut, mutta vaikuttavat kivoilta. Ja minulla on myös tuo Bright Crystal -hajuvesi, ihan lemppari.

    Luen sun blogia säännöllisesti, seuraan Bloglovin'in kautta ja olen myös lukija Bloggerin kautta. (Ja hei, mikä ihme tuo Google-käyttäjäraati on, ku olen siinäkin lukijana...)

    Parannusehdotuksia, hmm. Joskus napisinkin tuosta fontista, että on vaikealukuista, mutta sen olet jo muuttanut. ;) Mutta vielä toivoisin, että käyttäisit asiallisesti isoja alkukirjaimia! :D Videoista mä tykkään, joten niitä toivon lisää. Sun blogi on yks mun lemppariblogeista ja aina ilahdun, kun huomaan, että on tullut uusi postaus.

    chaosf@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Käyn joka päivä kattomas jos olisit tehny uuden postauksen!Olis kiva jos pystyisit postaa useemmin ja kertoo sit ku sun opiskelut on vähä pidemmäl niin enemmän siit sun koulust ja kaikest ku olisin itekki kiinnostunu opiskelee kätilöks:). melinda.nylund@luukku.com

    VastaaPoista
  9. Mä itse asiassa löysin sun blogin vasta nyt jostain Demin syövereistä :D Mutta ihastuin kauheesti sun tyyliis! Ihania asuja, yksinkertaisia mutta näyttää niin hyvältä.

    En liity koskaan mihinkään blogeihin "oikeaksi" lukijaksi, vaan tykkään seurailla tuolta kirjanmerkkien kautta. Niinpä laitoin sut sinne, että voin jatkossakin tulla kurkkimaan :)

    Niin ja tietty osallistun arvontaan, aivan mahtava palkinto!! :)
    laine.henna@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Luen blogiasi säännöllisesti, lukenut alkuajoista asti. Kaverini kautta muistaakseni tutustuin sun blogiin, sillon sulla oli ärsyttävän pienet kuvat.:D Onneks ei oo enäään, paljon mielekkäämpi. Tykkään kun kirjotat pitkiä postauksia. Blogisi on "tuttu ja turvallinen" :-D ei joudu pettymään kun tänne tulee.. tosin kun suuremmissa blogeissa joka toinen postaus on joku mainos. Sulla on ihana tyyli ja ihan yli ihania vaatteita!:)

    jenwaa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Oi miten ihanat palkinnot!!<3 Pakko siis osallistua :-) Mähän oon lukenut sun blogia vakituisesti jo ainakin vuoden verran ja tää on edelleen yks mun lemppareista :-) Oot niin pirtsakka ja aito tyttö! Enkä mä nyt näin äkkiseltään keksi mitään parannettavaa - jatka samaan malliin vaan!

    anniinasdiary@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Onpa kiva arvonta, ehdottomasti mukana! :)
    Samalla alalla kun ollaan, niin luonnollisesti kaikki sun opiskeluun liittyvä kiinnostaa :) myös vaikka sun tänhetkiset kosmetiikkasuosikit ois kiva tietää :)
    Luen blogias säännöllisesti bloggerin kautta ja myöd instagramissa katselen sun kuvia :)

    lasalmihe@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Seuraan blogiasi Bloglovinin kautta eli säännöllisesti :) Ja hei mäkin ehdotan isoja alkukirjaimia! Muuten haluan kiittää kivoista ja usein näkyvistä asukuvista. Asukuvien ja mielenkiintoisten juttujen lisäksi seuraan innoissani kätilöopintojesi etenemistä :)

    säpö hennakatarina(at)gmail.com

    VastaaPoista
  14. oii mitä palkintoja! oon ihan säännöllinen lukija enkä ainakaan tähän hätään keksi mitään parannusehdotuksia. kirjoitat kivasti ja tykkään siitä, että sun blogissa on kuvien (asukuvat<3!) lisäksi niin paljon tekstiä.

    mut tavoittaa osoitteesta: tinja.jokelainen@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Onpas ihanat palkinnot :) Säännöllisesti tulee blogiasi lueskeltua :)

    doriss.blog@gmail.com

    VastaaPoista
  16. kerrankin sellane arvonta missä palkintona ei oo perus nelly lahjakortti tai mikää muukaa lahjakortti eikä kysymys oo just perus 'miks luet mun blogii', joten siitä heti ekat pisteet. luen ihan vakkarina sun blogii ja on aina ihanaa lukee sun postauksia vaikka välillä ne herättää ristiriitasia tunteita mussa! :D nimittäin välillä mua niin ärsyttää kun postaukset on nii pitkiä kun höpöttelet jotai turhiaki juttuja mut samalla se on kuitenki hauskaa :D eli jos jonku neuvon mun pitäis antaa ni tee si vaikka kaks eri postausta jossa on se kunnon idea ja toinen missä on si vähä turhempaa juttua :) mutta jatka kuitenki samaan mallii ja sun blogi on tosi hyvä!

    maaarika@luukku.com

    VastaaPoista
  17. Pakkohan se on osallistua, kun noin hienoja palkintoja tarjolla! Luen sun kaikki postaukset aina kun uusi postaus ilmestyy lukulistalle bloggeriin :) kivaa kun sun postaukset on pitkiä ja kattavia! Ja ihania asuja sulla aina. Niitä on kiva katella ja saada ideoita omaankin pukeutumiseen :) jatka samaan malliin vaan =]

    Sposti: henna.hirvisuo@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Jee kiva arvonta :)) ostin just ton Bright crystalin tuoksun, se on iha paras! Mut siis asiaan, päivittäin tulee luettuu oikeestaan ja katottuu onks tullu uutta postausta :) Hmm en oikeen keksi mitään sellast kunnon parannusehdotust koska must tää on sellanen aito blogi,just noi sun höpötykset on parhaita,älä vaan muuta niit :D tiiän ja ymmärrän et sul on kiireinen vaihe menos elämäs (olipas dramaattisen kuulost :D) mut ois niin ihanaa lukee viel useemmin sun juttuja! :)

    vemava@utu.fi

    VastaaPoista
  19. tooosi kivat palkinnot oot keksinyt ! :) ja luen siis sun blogia ihan säännöllisesti. käyn täällä oikeestaan joka päivä kurkkimassa, että ootko laittanu jotain uutta, vaikka oman bloggerin sivulla ei mitään uusia päivityksiä sinulta näkyisikää ;D parannusehdotuksia mulla ei suoraansanottuna ole, koska kirjotat tosi kivasti ja mukaan tempaavasti, eikä niissä postauksissakaan mitään turhaa ole ollutkaan :) joten jatka samaan malliin vaan ==)

    VastaaPoista
  20. huippu juttuja arvonnassa:)! samassa joukkueessa ollaan joskus oltu ja sillo jo susta tuli ulos sellane tietynlaine itsevarmuus:) Blogias oon lueskellu melkein alusta lähtien ja ihailen tapaas yhdistää vaatteita oman makus mukaan! välillä tuntuu olevan vähä taukoo postaamisessa tai sit ite vaan renkkaan liian usein "uusien postausten"-toivossa;) ihana blogi jatka samaaan malliin!

    jeenskii-@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Luen säännöllisesti, oon ihan rehellisesti sanottuna ekana sun blogiin klikkailemassa kun bloglovinissa on uusia postauksia luettavana :) jos kuvat ois isompia niin tää blogi ois ihan täydellinen, mutta näinkin mahtava! lime.meli@live.com

    VastaaPoista
  22. huikeet palkinnot! :) Luen sun blogia bloglovin' kautta, että aina kun uus postaus vaan ilmestyyy niin saavun paikalle ;)
    jonski94@luukku.com

    VastaaPoista
  23. Moi! Mahtava palkinto, oot oikein panostanut!:)
    Luen säännöllisesti, aina kun uusi postaus ilmestyy. Mun mielestä sulla on tosi tasapuolisesti juttua kaikenlaisista asioista, tykkään siitä et just arkipostauksia on paljon!! Jos parannettavaa on pakko keksiä niin sanoisin että tekstejä vois vähän pilkkoo: eli kappalejaot pienemmiks kun monesti tulee tekstiä yhessä pötkössä hirvee määrä, sitä on vähän hankalampi lukea.

    VastaaPoista
  24. Oon lukenu sun blogia säännöllisesti melkein alkuajoista saakka. Eka luin anonyyminä, sitte kirjauduin itekkin Bloggeriin ja nyt siis luen ihan julkisesti :) Käyn täällä aina ku blogger ilmoittaa et sulta on tullu uus postaus (nykyään vähä turhan harvoin ;)- ymmärrettävistä syistä).
    Tekstit voisivat olla vähä isompia (vai hankinko tehokkaammat silmälasit?:), samoin jotkut kuvat on vähä pieniä. Mutta siis- jatka samaan malliin!

    susanna.makinen2@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Luen blogiasi säännöllisesti. Ei kyllä tule mieleen mitään parannettavaa.. Jatka samaan malliin!! =)
    jiionna_@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Lukasen blogisi kerran päivässä jotta huomaan oletko kirjoitellut mitään uutta. Tamperelaisena kiinnostaa toisen tamperelaisen elämä aina :D
    Jos jotain parannettavaa on niin asukuvia saisi olla vaikka joka postauksessa!

    kiinni saa viher_kasvi@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Luen säännöllisesti, mutta oon laiska kommentoimaan. Kyselit uudemmassa postauksessa, että ketä häiritsee nuo pienet alkukirjaimet ja voin sanoa, että minua ne ainakin häiritsee. Muuten tykkään kovasti tästä blogista ja sen sisällöstä, ihanaa tavallista elämää ja kivoja juttuja sulle tuntuu tapahtuvan. Varsinkin matka- ja ostospostaukset plus videopostaukset on kivoja.

    reetta_koo@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Moikka!
    Luen blogiasi aina silloin, kun uusi kiinnostava postaus ilmestyy :) Olen itsekin Tamperelainen, joten osittain kaupunkivinkkien toivossa blogiasi seuraan :p
    pinkzalmiac@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Jee arvonta :).

    Mulla on mun suosikeissa sun blogi ja käyn varmaa joka päivä kattoo ootko tehny uusia postauksia. Parannusehdotuksia ei oo, must tää on hyvä näin xd

    ally95@luukku.com

    VastaaPoista
  30. Heips!

    Luen säännollisesti sun blogiasi. :)
    Kämpästä kuvia odottelen, mutta muuten jatka samaan malliin. Tosi mielenkiintoinen blogi.
    Ihanat palkinnot!

    sanna.tanskanen@luukku.com

    VastaaPoista
  31. Oon anonyymeillyt täällä aina silloin tällöin ehkä noin vuoden verran. Kuten pari edellistäkin jo sanoi, itsekin tamperelaisena mua kiinnostaa kaikki aiheeseen liittyvä :) Jatka samaan malliin!

    mayon@luukku.com

    VastaaPoista
  32. Oon jo aika pitkäänkin lukenu sun blogia ja se on yks niistä harvoista joiden postauksia oikeesti _odotan_ (miks kaikki mun lemppari bloggaajat on tamperelaisia!?:D) ja syy on siinä että sun blogi on niin aito. Ihan oikeasti eroo tästä nykypäivän massasta ja hyvällä tavalla tietty. Oot super kaunis ja sun tyyli on myös sairaan kiva! Sun blogista löytyy paljon matkustus- kauneus ja vaate/tyylijuttuja eli niitä joista mä tykkään:)Ihan vilpittömästi voin sanoa että en keksi parannettavaa :D Tietysti toivoisin että postaisit vaikka joka päivä mutta sen ymmärtää koulun ja työn ohella ettei sitä aikaa niinkään jää vielä ramin ja ystävien sekä perheen jälkeen:) Yks mun lemppariblogeista!

    haha, kunnon avautuminen :D

    iina.huutonen@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Luen tätä bloglovinin kautta, niin aina kun tulee uus postaus nii käyn täällä :) Nii ja mua kans häiritsee pienet alkukirjaimet! Mä itekki harrastan niitä kommenteissa ja lyhyissä teksteissä, mutta kun sulta ei yleensä kovin lyhyttä tekstiä tuu, niin..... :D Sekoittaa usein. Oonki miettiny miten mä en koskaan jaksa lukea täältä paljon mitään, en oo ees hoksannu et se on tuo juttu mut nyt sit tajusin!

    lauravolyym at gmail.com

    VastaaPoista
  34. Moi!
    Käyn joka päivä katsomassa sun blogia, että onko tullut uutta postausta. Löysin sun blogin sattumalta googlen kuvahaun kautta noin vuosi sitten ja ihastuin saman tien blogiisi! Ensimmäistä kertaa laitan tänne myös kommenttia :D. Ois kiva, jos voisit tehä postauksen miten meikkaat (vaihe vaiheelta), hiuspostaus ois myös tosi kiva!(:
    hlnn-@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. moikkaa! luen todellakin säännöllisesti, anonyyminä! parannusehdotuksia, noh banneria voisit päivittää jos jotain pitää keksiä =) keep going!

    sevenappi@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Tykkään sun blogissas just siitä aitoudesta, jonka joku tuola jo aiemmin mainitsikin. Nykyään kun blogit on sellasia pintaliitoblogeja missä kaikki on vaan niin ihanaa:-D En muista miten eksyin tänne, mutta jäin vissiin lueskelemaan kun tunnistin että olit ollu samassa joukkueessa (tai siis kun tulin siihen joukkueeseen niin lopetit just sillon ja kävit joskus palauttamassa kisapukua:-) Nyt tulee lueskeltua ihan säännöllisesti kun sun jutut on niin koukuttavia, haha:-D
    sofia_koskelainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. hehee kai määkin sitten osallistun, oon yleensä vähän laiska tälläsiin mutta ...

    siis luen bloggerin kautta anonyymina ja aina sillon kun uutta postausta tulee, välillä muutenkin huvikseni :) yleensä mua häirii pienet alkukirjaimet blogeissa mutta kun oon tässä varmaan alusta asti lukenu tätä niin en enää ees huomaa että sulta puuttuu ne :D ja ei toi bannerikaan mikään huono oo, kuvat vaan vanhoja mutta ei se ees haittaa!

    jaaaaaaaaaaa ju-li__(a)hotmail.com :)

    VastaaPoista
  38. Toi suklaasuihkugeeli kuulostaa aivan loistavalta! Täytyykin kokeilla joskus :) Mutta nyt asiaan eli:
    Luen sun blogias ihan säännöllisesti anonyyminä. Tykkään et sulla on aina paljon kaikkee kerrottavaa ja kuviakin löytyy kivasti :) Ehkä voisit päivittää ton bannerin vähän yksinkertasempaan, tällä hetkellä se on ehkä vähän sekava ainakin mun silmiin :)

    tamminen.m@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. hei, luen blogiasi viikoittain. Erityisesti tykkään asupostauksista ja matkakertomuksistasi! En keksi mitään parannettavaa, jatka samaan malliin!


    emppu123@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Oi ihana ku tälläsen järjestit ! :)
    luen blogia säännöllisesti ja käyn kyllä kattoo päivittäi onko se veera kirjotellu !
    oot ihana, jatka samaa mallii! <3

    jessimau@windowslive.com

    VastaaPoista
  41. Luen tätä blogii säännöllisesti ja ootan aina innolla sun uusia postauksia! Oon saanu sulta paljon hyvä pukeutumis vinkkejä, kiitos siitä. Rakastan sun tyyliäs ja sitä ku pukeudut just niinku haluat!

    idhaa96@hotmail.fi

    VastaaPoista
  42. Oon lukenut tätä blogia varmaan vuoden?? Ja tietenkin alotin lukemalla kaikki siihen mennessä ilmestyneet postaukset :D Joka päivähän täällä käydään kurkkimassa oisitko postaillu jtn kivaa XD
    "Parannusehdotuksena": tee joku kaikenkattava tamperepostaus koska olen muuttamassa sille suunnalle vuoden sisällä :)
    Koita jaksaa koulussa ja töissä :)

    editojala@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Oon lukenu säännöllisesti sun blogia reilun vuoden bloglovinin kautta. Parasta on ehdottomasti sellaset kuulumispostaukset, jotka sisältää vähän mitä sattuu :)
    Toisaalta on pakko mainita ne isot alkukirjaimet parannusehdotuksena, koska pitkiä tekstejä on vaikea lukea kun ei oo isoja alkukirjaimia :(

    jenppu.92@gmail.com

    VastaaPoista
  44. luen sun blogia säännöllisesti :) ei mulla oikeestaan mitään parannus ehdotuksia oo, mun mielestä sun blogi on hyvä tälläsena ku nyt on, asukuvat on kivoja, koska niistä saa inspistä omiin asuihin, sekä kertomukset kuulumiststa on kiva lukea aina kerta toisensa jälkeen! :)

    tiija.m@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Luen sun blogia silloin kun blogger ilmoittaa että sulta on tullut tänne uusi postaus :) Parannusehdotuksena on multa vain se että voisit tehdä joskus sellasia toivepostauksia, mä tykkäisin vaikka "vaatekaapin sisältö-postauksesta" koska sulla on niin älyttömän ihania vaatteita! :)

    jonsku_jaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Hih, mä tunnustan rehellisesti, että eksyin tänne sattumalta nyt eka kerran. Tämmöinen keski-iän ylittänyt nainen saa kai jotain jännitystä elämäänsä blogiarvonnoista ja naisethan tunnetusti rakastaa hajuvesi ym. voidepalkintoja. Taidat arpoa koko ihanuuden yhtenä pottina. Mä niin haaveilen tuosta bodylotionista.
    Siis on mulla oma blogigin mutta pitikö linkittää?

    VastaaPoista
  47. Oon lukenu sun blogia jo pidemmän aikaa, blogilistan kautta :) Törmäsin tänne joskus silloin sellaisen blogin, kuin Svensk Siiri, kautta! Ja kyllä kannatti, sun jutut on tosi viihdyttäviä ja kuvia kiva katsoa (tulee aina nälkä kun on niin paljon ihania ruokia :D).

    liisa.m@wippies.com

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...